חיפוש

חזון וערכים בטורנדו מזגנים

החזון הנוכחי גובש בחברתנו לאחר 27 שנות פעילות בתחום מיזוג האוויר ומתוך הבנה כי העשייה שלנו לקידום ענף מיזוג האוויר בישראל צריכה לשרת את התועלות שהיא מביאה לקהל הצרכנים.


חזון טורנדו: "להעניק ערך מוסף ללקוחותינו באמצעות יצירה מתמדת של סטנדרטים חדשים בשוק"

מיזוג בבית הוא צורך בסיסי והכרחי במדינתנו החמה, מזגן מלווה אותנו ברגעים הנעימים שלנו בבית. בית ממוזג ביום קיץ חם, מקרין רוגע ושלווה ומשפר את ההרגשה של כל בני הבית. שמירה על טמפרטורה נוחה במהלך כל השנה תורמת לתחושה נעימה בבית, כל העת.

חברת טורנדו שואפת לתת ערך מוסף ללקוחותיה הרבה מעבר למיזוג הבית או העסק על –ידי יצירה מתמדת של סטנדרטים חדשים, בשירות לקוחות, בחדשנות מוצרים, באיכות מוצרים, ובעיצוב המוצרים. אנו מאמינים כי חברה צומחת ומתעצמת כאשר היא קשובה ללקוחותיה ופועלת כדי ליצור שיפור מתמיד בתועלות שהיא מעניקה ללקוחותיה.

אנו מאמינים שחדשנות ללא ערך מוסף ללקוחות היא חסרת ערך. תפקידה של חדשנות עברונו היא לייצר ערך מוסף ללקוחותינו ולהעניק להם מקסימום חוויה מהמוצר ושקט נפשי לאחר רכישתו.

הערכים

אנו מאמינים שאנשים הפועלים מתוך ערכים, מבינים את חשיבות עשייתם ואת התרומה שלהם לצמיחה העסקית של החברה, הינם עובדים טובים יותר לארגון וללקוחותיו.
מערכת הערכים שגיבשנו במהלך השנים מבוססת על דרך הניהול שהנחילה ההנהלה לעובדיה בכל שנות פעילותה ומשקפים את הדרך שבה אנו פועלים ומאמינים שצריך לפעול כדי לממש את החזון אותו גיבשנו.

תעוזה ומנהיגות

חברה מנהיגה עבורנו היא חברה פורצת דרך, המחנכת לקניה נבונה, מעוררת השראה עבור מתחריה, מאתגרת את השוק, משדרת עוצמה אך יחד עם זאת מסתכלת לצרכן בגובה העיניים. חברה מנהיגה היא חברה שיש לה האומץ והתעוזה לשנות גבולות ולהגדיר מחדש את הסטנדרטים בשוק ולא מפסיקה להפתיע את הלקוח ולהתעלות מעל לציפיותיו. אנו שואפים להמשיך לפעול כך בכל עשייה.


להט ואחריות

הלהט הוא הכוח המניע אותנו לשנות, לנהוג אחרת, לחשוב מחוץ לקופסא, לפרוץ גבולות ולהגדירם מחדש.
האחריות מלווה אותנו בעשייה: אחריות לאיכות המוצרים, אחריות למצוינות בשירות, אחריות חברתית, אחריות לאיכות הסביבה ואחריות להנהיג את ענף מיזוג האוויר בישראל.

האחריות היא שעוזרת לנו לשמור על קשר עם הלקוחות וללוות אותם לאורך הדרך. לדאוג לכך שייהנו מהמוצר לאורך שנים באמצעות הענקת אחריות מורחבת, מוצרים איכותיים ושירות חוויתי שמניע את לקוחותינו לחזור ולרכוש את מוצרינו.

אכפתיות ושירותיות

האכפתיות מתבטאת בתשומת לב וקשב ללקוחות שלנו ולצרכים שלהם. האכפתיות מובילה אותנו להיות חברה שירותית יותר המעמידה את הלקוח במרכז.
שירותיות מלווה אותנו בכל מחלקות החברה. להיות חברה שירותית משמע שבכל עשייה אנו פועלים מתוך רצון לשרת את הלקוח העסקי ואת הלקוח הפרטי, אנו מכבדים את זמנו ועושים ככל יכולותינו למקסם את ההנאה שלו מהמוצר אותו רכש.

האכפתיות והשירותיות הם שמניעים אותנו להתמיד ולהעניק שירות מקצועי, מיומן, יעיל ומהיר.

החיבור בין החזון לערכים מעצב את האופן בו אנו פועלים ומחייב אותנו לבחון כל דבר מחדש, לשפר את הקיים, להשיק מוצרים חדשניים שמשביחים את איכות חיינו, להפתיע את הלקוח עם שירות חוויתי הרבה מעבר לציפיותיו, לקדם את תחום מיזוג האוויר בישראל, לחשוב ולפעול כחברה מנהיגה בכל עשייה שלנו.


יעניין אתכם גם:  מזגן נייד, מזגן אינוורטר, מזגן עילי.

רכישת מזגן
שירות לקוחות