חיפוש

סוד המזגן המושלם

סקר גיאוקרטוגרפיה יוני 2021

אין מוצר חשמלי לבית שנדרש לעמוד בעומסים כמו מזגן. טורנדו הביאה סטנדרט חדש של איכות, אמינות ואחריות, והפכה לחברת מזגנים מובילה בישראל

לפני כשני עשורים טורנדו יצאה לדרך עם בשורה של חיסכון בחשמל ושקט. הצרכן הישראלי, שמפעיל את המזגן שלו 2,500 שעות בשנה, הבין מיד כי בעולם המזגנים פעולה חרישית ויעילה מייצגת שלמות. בתנאי מזג האוויר הישראלי הקשוח, מזגן שאפשר לסמוך עליו בכל תנאי זו מהפכה. מאז עברו יותר מ-2 מיליון התקנות (טורנדו היא חברת המזגנים הצומחת בישראל) ו"סטנדרט האיכות המושלם" של טורנדו – אמינות, שירות ואחריות – הפך למודל הצלחה בשוק מיזוג האוויר, ודוגמה לחיקוי לענפים אחרים. הצרכן הישראלי מעניק מצדו לטורנדו את הציונים הגבוהים ביותר בסקר מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה ובתוכנית חיסכון של ערוץ 12.

כדאי לקרוא לפני שרוכשים את המזגן הבא.

טורנדו סמארט לבן

יש הבטחות שאפשר לבחון אותן באופן מיידי ולדעת אם הן מתקיימות, האם מי שמבטיח באמת עומד בהבטחתו. כך היה כאשר חברת המזגנים טורנדו יצאה לדרך עם הבטחה של חיסכון בחשמל ושקט. מהר מאוד התברר כי מזגני טורנדו "עומדים במילה" - הם מספקים עוצמת מיזוג גבוהה אבל לא שומעים אותם וכמעט לא מרגישים אותם בחשבון החשמל.

הצרכן הישראלי, שמחזיק בבית בממוצע שלושה מזגנים ומפעיל אותם למשך 2,500 שעות בשנה כל אחד, יודע לקרוא בין השורות, והבין מיד כי מזגן שיכול להבטיח פעולה יעילה ושקטה מייצג בעצם סטנדרט איכות גבוה כבר בתהליך הייצור. בלי זה לא יכול להיות שקט, במובן הכי רחב של המילה.

כלומר, בפועל, הצרכן הישראלי, שהפך את טורנדו לחברת המזגנים הצומחת ביותר בישראל, לא קנה רק "חיסכון בחשמל ופעולה שקטה" אלא קנה מזגן בסטנדרט משולב של איכות ואמינות, שאיכותו באה לידי ביטוי בכל פעולה.

ההבטחה לשקט ויעילות היתה, בעצם, הבטחה למזגן שאפשר לסמוך עליו, ובתנאי מזג האוויר הקשוחים של ישראל, זו היתה מהפכה. מאז עברו יותר מ-2 מיליון התקנות, שמבססות את פירמידת הביטחון הצרכני של טורנדו: איכות ואמינות + שירות + אחריות כמודל הצלחה בשוק מיזוג האוויר, וגם דוגמה לחיקוי לענפים אחרים.

רותם סלע

גם נתוני סקר מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה מוכיחים כי הצרכן הישראלי יודע להוקיר תודה למי שמבטיח וגם מקיים. 29% אומרים כי טורנדו הוא המזגן הכי חדשני והכי מתקדם – ודרג את טורנדו במקום הראשון.

גם בדיקה של תוכנית חיסכון של ערוץ 12 דירגה את טורנדו במקום הראשון בפרמטרים של שירות ואיכות.

אז בואו נכיר לעומק איך זה עובד תכלס. הנה כל "הסודות" לפניכם:

איכות מתחילה בתכנון – המזגן שמתוכנן למניעת תקלות

מזגן ביסודו הוא מכונה שצריכה לעשות שני דברים עיקריים: לקרר בקיץ ולחמם בחורף. אבל כולנו יודעים שבעצם מדובר בדבר אחד – הנוחות שלנו בבית או בעבודה, בכל מקום בו המזגן צריך לספק לנו תנאים אופטימליים, בשקט בשקט, עם מגוון פונקציות לשליטה בהתאמה אישית, וכמעט בלי הפסקה.

בואו נבין כי אין מוצר חשמלי לבית שנדרש לעמוד בעומסים כמו המזגן, ואין מכשיר שמצופה ממנו לפעול ב"אפס תקלות" כמו מזגן. מדובר באתגר עצום למהנדסים כבר בשלבי התכנון הראשוניים, ומהנדסי טורנדו הרימו את הכפפה בגדול. עובדה.

טורנדו משתפת פעולה עם 5 מרכזי מחקר ופיתוח בינלאומיים, בעלי מאות מהנדסים המחזיקים בעשרות המצאות ומאות פטנטים. ועוד יתרון בולט שלה:

לטורנדו מספר ספקים רחב שמאפשר לה לבחור ולהבטיח את האיכות הטובה ביותר (לעומת המתחרות, להן ספק אחד לכל אחת).

טורנדו מבצעת באופן שוטף מחקרי עומק וסקרי שוק בקרב עשרות אלפי לקוחות ומתקינים בשנה על מנת להבין את הצרכים, הדרישות והרצונות שלהם. יותר מזה, בתהליך התכנון, לצד המהנדסים, משולבים גם אנשי השירות של טורנדו המכירים את הצרכן יותר טוב מכולם.

צוות התכנון מתמודד עם כל סיכון אפשרי ועם כל תקלה אופציונלית, וגם עם כל דרישה צרכנית. התוצאה היא מזגנים בסטנדרט איכות ואמינות חדש, שיודעים להתמודד מראש עם מרבית התקלות האפשריות ועונים לכל דרישות הצרכנים.

סטנדרט האיכות

אמינות נבחנת בפרטים – ייצור רובוטי עם בקרת איכות קפדנית

מזגני טורנדו מיוצרים בתהליך ייצור רובוטי מלא, במפעלים חכמים בסטנדרט Industry 4.0. פס הייצור של טורנדו הוא מן המתקדמים מסוגו בעולם ומבטיח רמת דיוק גבוהה במיוחד בכל שלבי הייצור והאריזה. התהליך מבוקר ומפוקח כל העת, לאורך כל הדרך, כל מזגן עובר לפני אריזתו בקרת איכות קפדנית, הכוללת גם בדיקת הפעלה מלאה של המזגן.

התוצר הסופי: מזגן אמין ללא תחרות, שעומד בכל הפרמטרים שקבעו לו המתכננים, ובכל הדרישות של הצרכנים לאורך שנים רבות. לכן, אורך החיים של מזגן איכותי יכול להגיע אפילו ל-15 שנה.

טורנדו סמארט שחור

אחריות זה שקט נפשי – 7 שנים אחריות, יותר מכל מזגן אחר

המרכיב השני בפירמידת הביטחון הצרכני הוא אחריות. מזגני טורנדו הם הראשונים שיזמו ומחויבים ל-7 שנות אחריות מלאה, לעומת 1-5 שנים בלבד במזגנים אחרים.

המרכיב השלישי בפירמידת הביטחון הצרכני: שירות. גם כאן קבעה טורנדו סטנדרט פורץ דרך וללא תחרות - כאשר מאחורי זה מערך שירות מתקדם בגיבוי טכנולוגיות, חלקן בלעדיות, המבטיחות את השקט המלא של הלקוח הסופי.

טורנדו פיתחה מערך הכשרה מתקדם וחדשני למתקיני וטכנאי המזגנים, והצטיידה במערך שירות מתקדם, שהוקם בהשקעה של 10 מיליון ש"ח, ומתחייב לביקור טכנאי תוך יום אחד בלבד, כאשר מרבית התקלות באות על פתרונן תוך דקות ספורות, בסיוע מרחוק.

בטורנדו מגוון גדול של מזגנים, עם למעלה מ- 78 דגמים המספקים פתרונות לקהל הרחב במבחר תפוקות, גדלים, תכונות, עיצובים וטכנולוגיות, ביניהם מזגנים מפוצלים עיליים, מערכות מיני מרכזי ומערכות מולטי, בטכנולוגיית On/Off ובטכנולוגיית  .Inverter

כל מי שרוכש מזגן טורנדו, וזה כאמור קורה יותר ויותר, יודע בוודאות שהוא מקבל מוצר מושלם – באיכות עליונה, עם אמינות מוחלטת ועם אחריות ושירות יוצאי דופן לאורך כל הדרך. כך בונים הצלחה.

סקר מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה

הצרכן הישראלי קובע: מזגני טורנדו במקום הראשון

סקר צרכנים מיוחד של מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, שנערך ביוני 2021, מגלה שוב שמזגני טורנדו זוכים לציון הגבוה ביותר באיכות וחדשנות.

הנשאלים חיזקו את מעמד טורנדו כ"סטנדרט חדש של איכות, אמינות ושירות".

גם בבדיקה שנערכה על-ידי תוכנית חיסכון של ערוץ 12 טורנדו דורגה במקום הראשון בפרמטרים של שירות ואיכות.

סקר גיאוקרטוגרפיה יוני 2021

רכישת מזגן
שירות לקוחות