חיפוש

האפליקציות מגיעות למזג האוויר

אישה עם פלאפון משתמשת באפליקציה למיזוג אוויר

זוכרים את החיים שלנו בלי טלפון חכם ובלי אפליקציות? היום זה נראה כאילו חיינו בתקופת האבן. כשלכל דבר כמעט יש היום אפליקציה ייעודית, גם לעולם מיזוג האוויר פותחו בשנים האחרונות אפליקציות מיוחדות שאמורות לעשות לנו את החיים קלים ונוחים יותר.

האפליקציה הכי מוכרת היא כמובן זו שמאפשרת לנו לשלוט על המזגן שלנו מכל מקום בעולם שיש בו חיבור לאינטרנט. כל מה שצריך זה מזגן המותאם מראש לשליטה באמצעות  Wi-Fi , טלפון סלולרי ואינטרנט. ברגע שהמזגן WIFI מחובר לרשת אנחנו יכולים לשלוט עליו מכל מקום שנהייה דרך הסמארטפון שלנו באמצעות האפליקציה. המשמעות היא שבכל מקום בו אנו נמצאים אנחנו יכולים לשלוט על המזגן בבית ולבצע מגוון רחב של פעולות כמו: הפעלה, כיבוי, קביעת טמפרטורה, כיוון עוצמת המאוורר, הגדרה של טיימר ועוד.
למה זה טוב? נניח שאנחנו בדרך הביתה מהים ביום שרב. אנחנו מפעילים את המזגן באמצעות האפליקציה בסלולר ומגיעים לבית קריר ונעים במקום לבית חם וחנוק. תענוג.

לאפליקציית השליטה מרחוק יש עוד יתרון חשוב: המזגן שלנו יכול להיות מחובר ישירות דרך הענן הדיגיטלי למוקד השירות שמנטר ובודק באופן אוטומטי את פעולת המזגן 24/7. במידה והמוקד הטכני מזהה בעיה או אפילו פוטנציאל לבעיה עתידית, הוא מעביר את המידע לצוות הטכני שיוצר איתנו קשר, מנחה אותנו מה לעשות כדי למנוע תקלה עתידית ובמקרה הצורך מתאם מועד קרוב להגעת טכנאי לתיקון התקלה.

מגוון הפעולות אותן ניתן לבצע דרך האפליקציה הולך ומתרחב כל הזמן וכיום ניתן להגדיר קבוצת מזגנים בהן ניתן לשלוט יחד, לבצע פעולות באמצעות פיקוד קולי, לתזמן הפעלת מזגן בתאריך ושעה עתידית כדי לתת מענה לשומרי שבת ועוד.

אפליקציות פופולריות נוספות הן אלו שנועדות לחסוך באנרגיה ולהפוך את המזגן לחכם ואינטואיטיבי יותר. גם כאן המזגן צריך להיות מחובר ל- Wi-Fi על מנת לתקשר עם הסמארטפון. האפליקציה מכירה את בעלי הטלפונים החכמים המשויכים אליה, מזהה מי נמצא בחדר ומתאימה את פעולת המזגן על-פי מה שבעל הטלפון הגדיר מראש כטמפרטורה המועדפת עליו. אם אף אחד לא נמצא בחדר המזגן יכבה או יעבור למצב שקט, או יאט את פעולת המאוורר – תלוי מה הוגדר לו מראש. בנוסף לכך כל סלולרי בחדר יכול להפוך לשלט של המזגן מבלי שצריך לקום ולחפש אותו.

 

טורנדו, מחברות המזגנים המובילות בחדשנות בישראל, פיתחה אפליקציית שירות ייחודית בשם Tornado Timing המקשרת בזמן אמת את מוקד השירות עם הטכנאי ועם הלקוח תוך שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית. מדובר בהנגשת תקשורת 'שקופה' בין הטכנאים לבין הלקוחות המאפשרת ללקוח לקבל מידע חזותי וידידותי אונליין. האפליקציה מחוברת ל-Waze, מזהה בכל רגע נתון היכן ממוקם הטכנאי שבדרך ושולחת ללקוח הודעה מתי בדיוק הוא יגיע.


אפליקציה נוספת שפיתחה טורנדו, נקראת Tornado Experts: אפליקציה המיועדת להעברת מידע בין כל טכנאי החברה כדי לייעל עוד יותר את מהירות ואיכות השירות. מדובר באפליקציית מידע חדשנית המנתחת את התקלה ומנגישה את המידע המדויק ביותר לצוות הטכנאים. בכך מבטיחה טורנדו שלכל סוג של תקלה יגיע הטכנאי המתאים ביותר לתקן אותה - הן מבחינת הידע, הניסיון והכלים העומדים לרשותו, והן מבחינת זמן ההגעה המהיר ביותר ללקוח.

כל האפליקציות הקיימות כיום, ואלו שברגע זה מישהו מפתח, אכן משדרגות עבורנו את חווית מיזוג האוויר. מעניין אם מישהו יפתח אפליקציה שפשוט תהפוך את מזג האוויר בחוץ לנעים כל הזמן. נחכה.

רכישת מזגן
שירות לקוחות