חיפוש

השלט הידידותי של טורנדו

שלט למזגן

המזגן הוא החבר הכי טוב שלנו, בעיקר בימי הקיץ הלוהטים. אנחנו מכורים לו וקשה לתאר את החיים בלעדיו.

התקשורת אתו, בניגוד למערכות היחסים האחרות שלנו, לא מתנהלת דרך מבט אוהב, מילה חמה או מגע נעים, אלא דרך השלט. נוח, פשוט וקל. כל מה שנבקש ממנו, כל מה שהוא ישמח להעניק לנו – הכל מסתכם בלחיצה קלילה על הדבר הקטן והחשוב הזה.

אז כדי לעשות לנו את החיים עוד יותר קלים, ישבו מהנדסי טורנדו ותכננו את השלט האידיאלי. כזה שיאפשר לנו ולמזגן לשמור על מערכת יחסים מושלמת לאורך שנים.

כמו בכל מערכת יחסים, הדבר הראשון והחשוב בקשר הוא היכולת לראות את האחר.
זו בדיוק הסיבה שלוח הבקרה של שלט טורנדו מכיל צג גדול מאוד עם אייקונים גדולים, ברורים ובולטים שמאפשרים לראות ולהבין בדיוק מה כל אחד מהם מסמל. גם בלי משקפי קריאה...

עוד דבר חשוב בכל מערכת יחסים הוא התמיכה ולכן השלט של טורנדו תוכנן במיוחד כך שנוכל  לאחוז אותו בצורה נוחה ויציבה. הוא לא יחליק, לא ייפול ויהיה לנו קל לתפעל אותו ביד אחת בנוחות  ובביטחון.

ומה עם לתת לכל אחד את הזמן שלו? בטח חשוב! לכן הגדרות הטיימר בשלט הידידותי הזה מאפשרות לקבוע 3 זמנים שונים בכל יום להפעלה וכיבוי אוטומטי של המזגן. זה בטוח מעניק מספיק ספייס לכל אחד.

ואיך אפשר לשמור על זוגיות בלי משיכה? בדיוק לשם כך ניתן להצמיד את השלט לתושבת שלו בקיר עם מגנט. חכם, נוח ולא נותן לאף אחד ללכת לאיבוד בתוך הקשר.

עדיין מרגישים לפעמים שאתם חייבים חידוש מרענן בזוגיות? אז פעם בשנתיים בערך, אתם מוזמנים להחליף סוללות. תמיד טוב להכניס אנרגיה חדשה למערכת היחסים.

אכן זוגיות מושלמת. גם אם היא משדרת קרירות רוב הזמן.

למעבר לקטלוג המוצרים הנלווים לחצו כאן >>

רכישת מזגן
שירות לקוחות