חיפוש

המזגן שתוכנן לשירות תוך יום

אנשי שירות לקוחות

פס הייצור הרובוטי של מזגני טורנדו, מהמשוכללים בעולם, כולל בקרת איכות אקטיבית של מהנדסים ומומחי שירות כבר בשלבי התכנון. השאיפה: "100% מזגן - במינימום תקלות". וגם מבחן התוצאה מוכיח שהנדסה מתקדמת מונעת תקלות. אבל, כידוע, תקלות קורות גם לטובים ביותר (תשאלו את אילון מאסק, מייסד טסלה), ולכן מאחורי כל מזגן טורנדו נמצא גם מערך שירות מתקדם (AI) עם בקרה ופתרון תקלות מיידי מרחוק (75%) בשיחת טלפון/וידאו. וכשצריך, השירות יסופק תוך יום, כאשר הלקוח יכול גם לדעת מה מיקום הטכנאי (ומתי בדיוק יגיע) באמצעות Timing, אפליקציה ייעודית שפותחה בלעדית לטורנדו. חדשנות של סטארט-אפ גם בשירות: יותר מ-2,000,000 ישראלים כבר יודעים

חשבתם פעם מדוע קיימים מוסכים למרצדס או לפרארי? זה פשוט; כל מכונה, גם הכי משוכללת והכי אמינה, זקוקה לטיפול שוטף, וכמובן גם לשירות במקרים הנדירים בהם יש תקלה. לכן, המותגים הכי נחשבים בעולם, הם אלו שהכי משקיעים בשירות. תשאלו כל מי שנוהג במרצדס, או עונד שעון רולקס, או עובד עם מחשב מק של Apple. השירות הוא חלק מסטנדרט האיכות, וחלק ממעמד המותג.

 

השירות תמיד חשוב, אבל לא תמיד הוא קריטי, אלא שבעולם המזגנים הוא קריטי בריבוע. הצרכן הישראלי, שמפעיל את המזגן אלפי שעות בשנה, לעתים קרובות ברציפות, רוצה לדעת שני דברים: שהמזגן לא מתקלקל, ואם חלילה יש תקלה, הוא לא נשאר בחמסין בלי מזגן, בוודאי לא יותר מיום אחד.

 

זאת בדיוק הסיבה שהצרכן הישראלי בוחר, בשקט בשקט, במזגני טורנדו; היחידים שמתחייבים גם ל-7 שנים אחריות מלאה וגם  לטכנאי תוך יום. אבל זו רק ההתחלה, כי מהפכת השירות של טורנדו מזכירה סיפור בהשראת עולמות ההייטק.

 מזגן

סטנדרט השירות החדש: 100% מזגן, הנדסה מונעת תקלות

טורנדו, נזכיר, הוא מותג המזגנים הצומח ביותר בישראל. המהפכה השקטה בענף המזגנים נשענת על שלושה יסודות שכבשו את לב הצרכן הישראלי התובעני, שמחזיק בביתו 3 מזגנים בממוצע: איכות ואמינות ללא פשרות, פעולה שקטה וחסכונית, ושאיפה נחושה לשירות בסטנדרט הגבוה ביותר, לשירות מעולם אחר.

 

וכך, "סטנדרט האיכות והאמינות" של טורנדו פוגש היום באבולוציה מתבקשת גם את "סטנדרט השירות של טורנדו", בהשראת עולמות ההייטק. הבשורה הגדולה, היא קודם כל מחויבות ושאיפה ל"100% מזגן והנדסה מתקדמת למניעת תקלות מראש". אם כך, תפיסת השירות של טורנדו היא מניעתית. איך? מהנדסים ומומחי שירות, בהשראת עקרונות Indusry 4.0, דואגים לסטנדרט הזה כבר בשלב התכנון והייצור. בתמצית, מדובר במוצר ש"הונדס" בעיקרון שכדאי להפנים: "הנדסה מתקדמת מונעת תקלות".

 

ומה זה בדיוק "שירות מעולם אחר"? לפני הכל, בנתון מרשים אחד שמעסיק כל לקוח ברגע שהוא נזקק לשירות: מהירות. זמן התגובה הממוצע במוקד השירות של טורנדו עומד על נתון מרשים של 30 שניות!

 

אבל זו רק נקודת הפתיחה (וההפתעה) בסטנדרט השירות שטורנדו מכוונת אליו. בשנים האחרונות השקיעה טורנדו יותר מ-10 מיליון ש"ח בפיתוח מערכות ממוחשבות וטכנולוגיות לתמיכה בשירות, ביניהן מערכת Timing (שפותחה על-ידי סטארט אפ ישראלי בלעדית לטורנדו) לתמיכה בתקשורת יעילה עם מערך הטכנאים ובמקביל בהנגשת תקשורת 'שקופה' בין הטכנאים לבין הלקוחות, באמצעות בינה מלאכותית (AI). אפליקציה שמפעיל הלקוח תספק לו מידע חזותי וידידותי אונליין הדומה ל-Get Taxi.

 

"בגדול, מדובר במערכת שליטה ובקרה עם יכולות למידה, שעוזרת לנו גם לשפר את ניהול יום העבודה של הטכנאי ואת הביצועים שלו, וגם לספק שקט נפשי ללקוח שמחכה לטיפול", אומר רונן בזזי, יו"ר ובעלי טורנדו.

 

הרעיון בא "מלמטה", מצוותי השירות והטכנאים, והועבר לסטארט-אפ ישראלי שהרים את הכפפה. "זהו שילוב מוחות מנצח, שמעלה את האיכות והאמינות של המזגן לפסגות", אומר עודד בזזי, מנכ"ל משותף ומבעלי טורנדו. והוא יודע עד כמה מנצח. בזכות התפיסה הייחודית הזו, טורנדו מייצרת דור חדש של מזגנים עמידים ואמינים יותר, עם חסינות גבוהה לתקלות. כך נולד הרעיון של רשת ברזל להגנה מיוחדת על הסוללה, כך גם הכרטיסים החכמים מוגנים, כך נולדו המנועים האטומים לחדירת מזיקים ועוד פתרונות שמעניקים לטורנדו את הביטחון להתחייב ל-7 שנים אחריות מלאה. זה בא לידי ביטוי גם באריזות הקשוחות של המזגנים, שתוכננו במיוחד להקטנת פגיעות בהובלה ובשינוע.

 אפליקציה שירות טורנדו

סטנדרט שירות חדש: טיפול מיידי, טכנאי תוך יום

במקביל, הוקם מוקד שירות ייעודי, Tornado Expert, מערך תמיכה טכנית מקצועית למתקינים. המוקד, המופעל על-ידי טכנאים בכירים, מסייע למערך השירות לתפעל ביעילות מירבית את מערך טכנאי השטח, אבל האמת היא, שב-70% מהמקרים אין צורך כלל בטכנאי, כי הבעיה באה על פתרונה מרחוק. גם הנתון המדהים הזה הוא תוצאה של טכנולוגיות מתקדמות, כאמור, גם באמצעות מערכת Timing.

 

משלימה את התמונה שכבה נוספת של שירות 'מניעתי' ויעיל במיוחד הנתמך במערך ערוצי תקשורת Glassix – מייל, ווטסאפ, צ'אט, וידאו וטלפון – שמאפשר תקשורת אונליין נוחה עם הלקוח, ובמערכת מידע שמאפשרת למומחים במוקד לסייע מיידית ללקוח מרחוק. מוטי ישראל, סמנכ"ל השירות של טורנדו: "Timing מחוברת ל-Waze ומזהה בכל רגע נתון היכן ממוקם הטכנאי שבדרך – ושולחת ללקוח הודעה מתי יגיע הטכנאי ומקלה גם עליו את תכנון הזמן".

 

כאמור, ב-30% מהתקלות שכן מחייבות הגעה של טכנאי, שירות טורנדו מחויב לזמן המתנה של יום אחד, מהירות הגעה נדירה בעולם השירות למזגנים. מי שחווה פעם המתנה לטכנאי מזגנים בקיץ הישראלי, שיא הלחץ, יודע שמדובר בסטנדרט שירות חסר תקדים.

 

המערכות הטכנולוגיות החכמות מאפשרות לטורנדו להיות סופר יעילים בשירות, ולהתחייב לסטנדרטים פורצי דרך בשירות – אבל הסוד הוא, כאמור, במזגן האיכותי שמתוכנן מראש למנוע תקלות, ומיוצר בתהליך רובוטי, עם בקרת איכות הכוללת בדיקה אקטיבית של כל מזגן - לעמידה בתקן הישראלי והבינלאומי ת"י ISO-9001:2015.

סטנדרט האיכות של חברת טורנדו

סטנדרט המקצועיות: הטכנאי הוא "הלקוח החדש"

וכמו שטורנדו תומכת במהנדסים שלה באמצעות שילוב אנשי שירות ואנשי שטח בשלבי התכנון והפיתוח, כך היא תומכת בטכנאים שלה באמצעות מערך ייחודי, Tornado Expert, הכולל מערכות מידע משוכללות שמשפרות את ביצועי הטכנאי "בעורף" ובשטח בזמן אמת, ובמקביל באמצעות הכשרות מקצועיות שוטפות שמציבות את הטכנאי תמיד בחזית הידע המקצועי והטכנולוגי.

 

"אנחנו רואים את הטכנאי כסוג של לקוח" אומר רונן בזזי, "והמחויבות שלנו לשירות היא גם כלפיו, באותו סטנדרט של איכות ומצוינות שאנחנו מחויבים לתת לצרכן. אמנת השירות שלנו מדברת בעד עצמה". אם כך, זה הסיפור שיותר מ-2,000,000 מיליון ישראלים כבר מכירים: שירות מיזוג אוויר בסטנדרט אחר.

מזגן ושירותשירות למזגן תוך יום

הכל מתחיל במזגן מדור חדש ומתקדם במיוחד - עם הנדסה מתקדמת למניעת תקלות - אבל אם בכל זאת משהו קורה: מרבית התקלות נפתרות מרחוק תוך דקות, בתקשורת בין המוקד הטכני ללקוח. לכל השאר מובטח טכנאי בבית הלקוח תוך יום. איך זה עובד?

1. מערך Glassix של ערוצי תקשורת לשירות – טלפון, וידאו, צ'אט, ווטסאפ, מייל, אתר אינטרנט/מובייל.
2. מוקד מומחים לטיפול בתקלות מרחוק בתקשורת קולית/חזותית (75% מהתקלות מטופלות בהצלחה מרחוק).
3. מערך תקשורת מתקדם לקליטה וטיפול מיידי בפניות של צרכנים, באמצעות מערכת Timing בטכנולוגיית AI (בינה מלאכותית), שפותחה במיוחד עבור טורנדו.
4. מערכת מידע חדשנית, חלק מ-Tornado Experts, מביאה את המידע הנכון לאיש המקצוע ברגע הנכון, ומבטיחה תוצאה איכותית ויעילה ללקוחות.
5. פריסת שירות כלל ארצית - בעת הצורך טכנאי מורשה מגיע תוך יום, כאשר ללקוח אפשרות לעקוב באמצעות אפליקציה אחר מיקומו וזמן הגעתו.
6. מלאי חלפים זמינים אפילו 7 שנים אחרי גמר הדגם.

רכישת מזגן
שירות לקוחות