חיפוש

5 הסיבות העיקריות להשתדרג במזגן חדש

אישה מדליקה מזגן בסלון

עלות תיקון גבוהה

אם המזגן שלכם התקלקל ועלות התיקון מתקרבת למחיר מזגן חדש, אל תחשבו פעמיים. ישנן תקלות, כמו החלפת מדחס, למשל, שמחיר החלק בתוספת העבודה נמוך רק בכמה מאות שקלים מקניית מזגן חדש. זו בדיוק ההזדמנות להיפרד מהישן ולרכוש מזגן מדור חדש שלבטח יהיה יעיל יותר, חסכוני יותר, אלגנטי יותר והכי חשוב - עם אחריות. אז כשיש ספק, אין ספק.

מעבר דירה

אם אתם עוברים דירה וחושבים לקחת איתכם את המזגן מהדירה הישנה "כי הוא עובד בסדר" – אתם עושים טעות משתי סיבות: האחת, תצטרכו לשלם עבור פירוק, הובלה והתקנה – מה שכבר מקרב אתכם לקניית מזגן חדש מדור מתקדם יותר. הסיבה השנייה היא שבקניית מזגן חדש תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים בדיוק את המזגן שמתאים לגודל ולמבנה הדירה החדשה, ולא מתקינים את המזגן הישן שלבטח אינו המזגן האידאלי לדירה החדשה.

שיפוץ דירה

החלטתם לעשות שיפוץ כללי בדירתכם ואתם מתלבטים האם לרכוש מזגן חדש או להשאיר את הישן? אל תתלבטו, קנו חדש! גם כאן יש שתי סיבות: האחת, המזגן שלכם הוא מן הסתם כבר בן כמה שנים טובות (7? 8? יותר?) וגם אם הוא תקין עכשיו, סביר להניח שבשנים הקרובות הוא יסיים את חייו ותצטרכו לרכוש מזגן חדש. עכשיו נסו לדמיין איזו עוגמת נפש זו תהייה לפנות שוב את הריהוט, לפתוח את הקירות, להתקין, לסגור, לצבוע, לנקות... אתם בטוח לא רוצים להיות בסרט הזה.  הסיבה השנייה היא שאם כבר אתם משדרגים את הלוק של הבית, עדיף להתקין מזגן חדש ומעוצב, כמו למשל מזגן טורנדו עם פנל שחור מט או עם פנל מראה עכשוויים ביותר, מה שיוסיף יופי ויוקרה לחלל החדש והמשופץ בו הוא מותקן.

מילוי גז שנתי

אחת התקלות המתסכלות ביותר במזגנים היא דליפת גז מזערית שמאלצת אתכם להזמין בכל שנה טכנאי כדי למלא גז מחדש. בדרך כלל הסיבה היא נקב כלשהו בצנרת שאיתורו ותיקונו הם מורכבים עד בלתי אפשריים. אולי זה נראה לכם סביר למלא גז פעם בשנה, אבל מזגן תקין הוא מערכת סגורה הרמטית שאין שום צורך למלא או להוסיף לה גז לעולם. אז אם המזגן שלכם מצריך מילוי גז שוב ושוב – תעשו חשבון פשוט ותגלו שבמחיר כל המילויים עדיף לכם כבר לרכוש מזגן חדש וליהנות מכל יתרונותיו כולל האחריות.

השליכני לעת זקנה

אם המזגן שלכם הגיע לגיל מופלג של 10-15 שנים, סביר להניח שהוא יתחיל בקרוב לסבול מתקלות חוזרות ונשנות. במצב כזה בדרך כלל כדאי להחליפו  במזגן חדש במקום להשקיע שוב ושוב בתיקונים. המזגן החדש יהיה כבר מדור מתקדם, חסכוני בחשמל, שקט יותר ועם יעילות קירור וחימום גבוהה בהרבה. אז גם אם בהתחלה זה ייראה לכם לא הגיוני "לזרוק" מזגן "שעובד", הרי שבראייה כוללת זהו בדיוק הצעד הנכון המשתלם לעשות. אז תשתדרגו.

רכישת מזגן
שירות לקוחות