חיפוש

איך הסמארטפון שלך יהפוך את המזגן לסופר סמארט?

אפליקציית טורנדו

זה קורה לכם מדי פעם: אתם חוזרים מהים, הטמפרטורה בחוץ לוהטת, ועד שהמזגן מתחיל לפעול ולצנן את הסלון או את החדר המבוקש בטמפרטורה הרצויה – אתם נאלצים להיצלות עוד כמה דקות מביכות בחום לא סימפטי, למרות שהמזגן כבר הופעל. עוד מקרה: אתם בדיאלוג סוער עם בן/בת הזוג על גובה הטמפרטורה שבה יפעל המזגן במרחב בו אתם שוהים? כן, האשה קופאת מקור והגבר ממלמל לעצמו: "אבל מה היא רוצה? ממש נעים". מוכר ולא תמיד חביב.

איך פותרים את הבעיות הללו, עוד כשאתם הרחק מהבית?

לפני הפתרון הטבעי, נסביר שמאז ומתמיד השאיפה לשפר את איכות החיים נבחנת על ידי מיטב המוחות והמהנדסים מתחומי המדעים המדוייקים וההיי-טק ונולדים פתרונות טכנולוגיים חדשים כמעט מידי יום. אז הנה, הפתרון מתחת לאף או ממש בכף היד שלכם. כן, הסמארטפון שלכם מתקשר היום כמעט לכל תחומי החיים, הכל יותר נגיש וזמין באמצעות הפלא הזה. כי הכל ניתן לעשות דרך הטלפון הנייד – קניות מכל סוג (סופר, בגדים, רהיטים, מוצרי חשמל...), קביעת תורים לרופא, ניהול חשבון הבנק, צפייה בטלוויזיה - ואפילו שליטה קלילה מרחוק על מערכות מיזוג האוויר בבית.

בשנים האחרונות, פתרונות מיזוג האוויר מתוכננים כך שניתן יהיה לשלוט בהם מכל מקום, בכל זמן, גם כשהשלט לא בידינו. טורנדו, למשל, מציעה פתרון כזה, שעומד בקו אחד עם המגמות הטכנולוגיות המקדמות ביותר בעולם. נעים להכיר – המזגן היום חכם מתמיד.

מזגן עם שליטה מרחוק מהדור העדכני מאפשר להפעיל אותו גם מהטלפון הנייד, באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש, בעברית ידידותית, הפועלת על בסיס רשתות WIFI. בזכות חיבור המזגן לאפליקציה, כל אחד יכול לשלוט על המזגן מכל מקום שיש בו אפשרות חיבור ל-WIFI, עד לרמת הפרטים הקטנים.

אם הורדתם את האפליקציה החכמה של טורנדו תשיגו שליטה על המזגן המתקדם מכל טלפון נייד חכם: כל מה שצריך זה חיבור לאינטרנט, אפשרי ועדיף מזגן עם WIFI, בבית או מחוצה לו, ואפליקציית התפעול תוכל לעבוד על כל מכשיר שתומך בה, בין אם זה סמארטפון, טאבלט, ואפילו מחשב אישי (נייד ונייח).

שליטה ובקרה נרחבות בפעולות המזגן - מרחוק: ניתן לבצע דרך האפליקציה פעולות בסיסיות כמו כיוון טמפרטורה ועוצמה, בחירת תכנית (חימום, קירור, אוורור...), הגדרת טיימר ופעולה לזמן מוגבל (אידיאלי לשומרי שבת ולשכחנים), וכמובן כיבוי והדלקה, כאשר פונקציית הכיבוי באפליקציה פועלת רק לכיוון אחד, ובמידה ותבצעו דרך האפליקציה כיבוי למזגן שכבר כבוי – לא קורה כלום, בניגוד לשלט רגיל שבו ההפעלה והכיבוי יושבים על מנגנון אחד.

חיסכון בחשמל מהטלפן הנייד – גם כשאתם בבית: ניתן לכבות, להדליק ולשנות את עוצמת המזגן בכל זמן ומקום, או לחילופין להפעיל אותו עם טיימר, וכך המזגן לא יפעל שעות נוספות.

נוחות השימוש וקלות התפעול: האפליקציה שבאמצעותה תשלטו על פתרונות מיזוג האוויר היענה בעלת ממשק משתמש נוח במיוחד בעברית, שמאחוריו הושקעה מחשבה רבה.

בבית בו מותקן פתרון מיזוג אוויר מסוג מיני מרכזי, השליטה עליו מהאפליקציה תהיה עבור היחידה המרכזית, ותחול על כל יחידות המזגן מרחוק, לרבות כיבוי והדלקה של כל יחידה. אז תבחרו איך תרצו לשלוט על המזגנים שלכם, מקרוב או מרחוק. הכל זמין לכם היום.

רכישת מזגן
שירות לקוחות