חיפוש

Timing - האפליקציה שמציגה את מיקום הטכנאי

אפליקציה טורנדו

ככה זה בטכנולוגיה: גם המכונה הכי משוכללת והכי אמינה בעולם זקוקה לטיפול תקופתי, ובמקרים נדירים של תקלה - גם לשירות. כשמדובר במזגן בקיץ הישראלי הלוהט, הדרישות שלנו הופכות טעונות ו"רגשיות" מאוד: אנחנו חייבים שירות היום! או מקסימום מחר!


טורנדו היא חברת המזגנים היחידה בישראל שהפנימה את הצורך במתן שירות מיידי ובהתאם לכך פיתחה סטנדרט איכות ושירות שאין שני לו בישראל: גם מזגן איכותי המעניק 7 שנות אחריות וגם התחייבות לשירות מיידי או הגעת טכנאי תוך יום! כדי לעמוד בהתחייבות זו פותחה אפליקציית Timing – שמאפשרת למערך השירות הייחודי קשר מדוייק ויעיל במיוחד בין הטכנאי לבין הלקוח שזקוק לשירות. האפליקציה פותחה בסטנדרטים הלקוחים מעולמות ההייטק  והמושתתים על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) ומעקב לווייני.

איך זה עובד? נתחיל בכך שמערך המוקדנים של החברה משיב לפניות תוך זמן ממוצע של 30 שניות! מתברר שכ-70% מהפניות למוקד השירות נפתרות בטיפול המוקדנים בשיחת טלפון או וידאו ללא צורך בהגעת טכנאי. נתון מרשים זה מתאפשר הן בזכות האמינות הגבוהה של המזגנים, כזו שחלק גדול מהתקלות נובעות מתפעול לא נכון של המזגן (כמו מסננים שנסתמו כי לא ניקו אותם בזמן או הגדרה לא נכונה של מצב העבודה  בשלט), והן בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת למוקדן לתקשר עם המזגן, לאתר את הבעיה ולתקן אותה מרחוק.

במידה ומתברר כי התקלה אכן מצריכה הגעה של טכנאי, נכנסת לפעולה אפליקציית השירות הייחודית שפיתחה חברת הייטק ישראלית בשיתוף עם מהנדסי טורנדו. מדובר בהנגשת תקשורת 'שקופה' בין הטכנאים לבין הלקוחות המאפשרת ללקוח לקבל מידע חזותי וידידותי אונליין.


אפליקציית Timing מקשרת בזמן אמת את מוקד השירות עם הטכנאי ועם הלקוח תוך שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית. האפליקציה מחוברת ל-Waze, מזהה בכל רגע נתון היכן ממוקם הטכנאי שבדרך ושולחת ללקוח הודעה מתי בדיוק הוא יגיע.


מדובר במערכת שליטה ובקרה עם יכולות למידה, המאפשרת גם ללקוח וגם לטכנאי לתכנן ולנהל באופן מיטבי את הזמן שלהם במהלך היום. בזכות האפליקציה יכולה חברת טורנדו להבטיח ניהול יעיל יותר של ביצועי הטכנאים ולספק שקט נפשי ללקוח שמחכה לטיפול.

במטרה לייעל עוד יותר את מהירות ואיכות השירות, פיתחה טורנדו מערכת בלעדית נוספת: מדובר במערכת מידע חדשנית, חלק מ-Tornado Experts, המביאה את המידע הנכון לאיש המקצוע ברגע הנכון, ובכך מבטיחה שלכל סוג של תקלה יגיע הטכנאי המתאים ביותר לתקן אותה - הן מבחינת הידע, הניסיון והכלים העומדים לרשותו, והן מבחינת זמן ההגעה המהיר ביותר ללקוח.

זה נכון שהמערכות הטכנולוגיות החכמות מאפשרות לטורנדו להיות סופר יעילים ולהתחייב לסטנדרטים פורצי דרך בפתרונות מיזוג אוויר, אבל הסוד לאמינות מתחיל כמובן במזגן האיכותי שמתוכנן מראש למנוע תקלות ומיוצר בתהליך רובוטי עם בקרת איכות הכוללת בדיקה אקטיבית של כל מזגן לעמידה בתקנים הישראליים והבינלאומיים המחמירים ביותר.

הוסיפו לכך את פריסת השירות הכלל ארצית ואת מלאי החלפים הזמינים אפילו 7 שנים אחרי גמר הדגם, וקיבלתם מזגן עם השירות הכי טוב והכי מהיר שניתן לבקש.

וברוח קצת קלילה: כמו הרבה דברים בחיים, הכל עניין של עיתוי או של... טיימינג.

להורדת האפליקציה לחצו כאן >>

רכישת מזגן
שירות לקוחות