חיפוש

טכנולוגיות הדור החדש של המזגנים

מזגן שחור ומזגן לבן מהדור החדש של טורנדו

העולם מתפתח בקצב ענק ובכל יום נולדות טכנולוגיות חדשות, בכל תחומי החיים, ביניהן בעולם פתרונות מיזוג האוויר החדשניים. בשנים האחרונות, למשל, נכנסו לשוק בסערה טכנולוגיות מיזוג אוויר מתקדמות המאופיינות בהתאמה מקסימלית ומדויקת להפליא לצרכן.

ולפני שאנחנו מתחדשים בפתרון מיזוג אוויר מתקדם, כדאי להכיר אותן:

טכנולוגיית אינוורטר

טכנולוגיית האינוורטר מבוקשת יותר ויותר על-ידי ישראלים רבים. מה חדש בה? למשל: מזגן בטכנולוגיה זו משנה את תפוקתו בהתאם לתנאים בחדר. ההשקעה הכספית הראשונית ב- מזגני אינוורטר גבוהה יותר מחלופות אחרות, אך היא מתאזנת לרמת אחזקה ורכישת מזגן בטכנולוגיות המוכרות. הטכנולוגיה החדישה יכולה להופיע במגוון סוגי מזגנים – עילי בודד, מזגן מיני מרכזי אינוורטר בודד או מערכות מולטי.

איך פועלת טכנולוגיית אינוורטר?

בטכנולוגיית מיזוג קלאסית, הקור מיוצר לסירוגין. כשהחדר מגיע לטמפרטורה הרצויה, ייצור הקור נפסק, וכשהחדר מתחמם שוב הוא מתחדש. כלומר, המזגן פועל בתפוקה של 100% או 0% בלבד. כשהוא מפסיק לפעול, האוויר בחדר מסתחרר בטמפרטורה המצויה, ללא קירור. טכנולוגיית האינוורטר, להבדיל, פועלת באופן בו הטמפרטורה והתפוקה דינמיות. המנוע ה"חכם" של האינוורטר יודע לייצר תפוקה גמישה בהתאם לתנאי וצרכי החדר, כמו טמפרטורה מצויה, מספר האנשים השוהים בו, או שטח. אם המנוע "מבין" שעליו לפעול רק ב-50% תפוקה כדי להגיע לטמפרטורה הרצויה – הוא יפעל בהתאם ויגביר או יחליש תפוקה במקרה הצורך, באופן רציף.

מהם היתרונות המרכזיים בטכנולוגיית אינוורטר?

טכנולוגיית VRF ומערכות מולטי

טכנולוגיה חדישה נוספת ששמה המלא הוא Variant Refrigerant Flow, ובקיצור מערכת VRF, המבוססת על יחידה אחת חיצונית הקשורה למספר יחידות פנימיות, אחת בכל חדר. היחידות הפנימיות יכולות להיות מסוגים שונים. במערכות אלו, המבוססות על טכנולוגיית האינוורטר, מרוויחים בפועל פעילות מזגן אינדיבידואלית לכל חדר, משל הותקן בו מזגן עצמאי.

איך פועלת טכנולוגיית VRF?

נפח זרימת האוויר במזגן בטכנולוגיית VRF משתנה בהתאם לטמפרטורה הרצויה, ומביא לשינוי ברמת עבודת המאיידים והמדחס. התקנת היחידות הפנימיות נעשית בצורת יחידת איוד בכל חדר, כאשר כולן מחוברות ליחידה החיצונית בצינורות דקים וללא צורך בהתקנת תעלות מיזוג בתקרה מונמכת. מבניות זו מאפשרת לשמור על טמפרטורה רצויה שונה בחדרים שונים. משום שפתרונות VRF מבוססים על טכנולוגיית אינוורטר, בתפוקה משתנה, יש בין הטכנולוגיות יתרונות חופפים.

מהם היתרונות המרכזיים בטכנולוגיית VRF?

התרשמתם ובחרתם פתרון מיזוג מתקדם? המומחים של טורנדו ישמחו לתת לכם שירות מקצועי ואמין, צרו קשר עוד היום.

רכישת מזגן
שירות לקוחות