חיפוש

איך לבחור טכנאי מזגנים?

טכנאי מזגנים מורשה מחייך

לפני שאנחנו מכניסים אלינו הביתה בעל מקצוע, אנחנו קודם כל רוצים לבדוק האם מדובר במישהו שלמד קורסים רשמיים, עבר הכשרה, סיים בהצלחה את הלימודים והאם קיבל רישיון חשמלאי שירות קירור ומיזוג אוויר ותעודת גמר מקצועית בפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה / בחסות מה"ט (המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע).

לימודי הקורס של טכנאי קירור ומיזוג אוויר מתקיימים בדרך כלל בין 6 ל-8 חודשי לימוד, לימודי חשמלאי מוסמך אורכים כשנתיים. תקופת הלימודים משתנה בין המכללות. 
ישנה עדיפות לפנות לטכנאים שהוסמכו כחשמלאים מוסמכים. הם יכולים לספק שירות נרחב ומגוון יותר בשל התמתחותם.


כדאי לפנות למשווק מורשה שיקשר אתכם עם טכנאי מומלץ באזור מגוריכם. כך תדעו שמדובר בטכנאי מוסמך שלמד קורסים, עבר השתלמויות רבות ומכיר את סוג המזגן שלכם באופן יסודי.
הוא יבצע את עבודתו בצורה מקצועית עם הניסיון והמיומנויות שלו ובעקבות זאת תיקון / התקנת המזגן שלכם לא יגרור בעיות או נזקים עתידיים.

בשנים האחרונות כמות טכנאי המזגנים עלה משמעותית.
במידה ותפנו לטכנאי לא מוסמך, יגיע אל ביתכם אדם לא מקצועי שיכול לגרום לבעיות שיתבררו בהמשך כנזקים גדולים יותר במספר מישורים כגון: נזקים במזגן, תשתית, החלפה של חלקים מקוריים בחלקים לא מקוריים, התנערות מהתחייבות של אחריות וכמובן בהוצאה כספית מיותרת בשל תיקונים שלא בהכרח יש צורך בהם.  

אם ברצונכם להזמין טכנאי מזגנים על סמך המלצות של חברים מכרים ורשתות חברתיות, זכרו תמיד שאין באפשרותכם לדעת מה המניע של אותה המלצה.
בדקו האם מדובר בטכנאי מורשה בעל הסמכה מקצועית, ודאו שיש אישור עבודה בגובה בתוקף, שקיים ביטוח אחריות מקצועית למקרה של תאונת עבודה, ושניתנת תעודת אחריות על העבודה שביצע.

זיהוי התקלה ע"י שאלות ממוקדות של טכנאי מקצועי בשיחה הראשונה, יאפשר במקרים מסוימים להסביר לכם איך לפתור את הבעיה לבד דרך הטלפון.

אצלנו בטורנדו, מוקד השירות ידאג לחבר ביניכם לבין טכנאים מקצועיים ומיומנים אשר עברו הכשרות ובקיאים בכל סוגי המזגנים, כך תוכלו לחסוך את החיפושים הארוכים אחר טכנאי איכותי.

מאמרים נוספים :

איך בוחרים יועץ מיזוג אוויר ?

רכישת מזגן
שירות לקוחות